Kundtjänstmedarbetare för innovativt företag - Uniflex
Registrera CV
2024-04-02

Kundtjänstmedarbetare för innovativt företag

Skriv ut sida


Just nu söker vi efter dig som tycker du om att arbeta med människor och lösa problem. Då kommer detta vara en möjlighet som du inte vill missa! Vi letar efter nya kollegor att ansluta till vår kunds nordiska kundteam, som är baserat här i Göteborg.

Om tjänsten
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen arbeta med olika typer av ärenden via mejl och telefon. De ärenden du kommer hantera innefattar bland annat orderhantering, hantering av klagomål och allmänna lösningar på både muntliga och skriftliga kundförfrågningar. Rollen är baserad på vår kunds kontor i Göteborg på deras nybyggda och fräscha kontor. Vår kund kommer kunna erbjuda en intressant och utmanande position i en internationell miljö.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
För rollen så krävs teamwork och stark kommunikation som är nyckeln till att lyckas i denna roll. Som person så söker vi efter någon som motiveras av att arbete i ett tajt team och kan även arbeta självständigt. Du ska även vara duktig på att skapa nya och kunna förvalta relationer. Kulturen ute hos kund främjar att alltid agera på ett professionellt och positivt sätt så för att kunna leverera den bästa möjliga kundupplevelsen. För rollen kommer du att följas upp varje vecka för att du ska kunna utvecklas och prestera utifrån de uppsatta målen. Det gynnar dig som motiveras av att ta emot och arbeta med konstruktiv feedback.

Nedan ser du egenskaper som vi värdar för detta uppdrag:
• Att kunna bygga upp goda relationer med kunder
• Behålla ett professionellt bemötande när problem uppstår och hitta lösningar på ett effektivt sätt
• Vara van vid att ge och ta emot konstruktiv feedback
• Effektivt utföra dina uppgifter samtidigt som du alltid handlar i enlighet vår kunds värdering som bygger på Integritet, Innovation och Engagemang
• Vara proaktiv i att presentera lösningar, inte bara problem, för andra

Vem är du?
För att trivas i den här rollen bör du vara serviceinriktad och flexibel, och gilla att hantera flera uppgifter samtidigt, lösa problem och arbeta med människor.

De viktigaste kraven för att lyckas i den här rollen är:

• Erfarenhet av arbete inom kundtjänst/kundservice
• Goda administrativa kunskaper
• Erfarenhet av Officepaketet
• Talar och skriver flytande på svenska
• Förmåga att tala engelska på professionell nivå.
Meriterande:

• Skriver och talar flytande på danska, norska eller finska