Telia söker nya stjärnor till sin kundtjänst utan krav på tidigare erfarenhet av kundservice! - Uniflex
Registrera CV
2022-09-20

Telia söker nya stjärnor till sin kundtjänst utan krav på tidigare erfarenhet av kundservice!

Skriv ut sida


Vi söker nu nya kundtjänstmedarbetare till ett spännande uppdrag för Telia hos Teleperformance i Stockholm. Teleperformance är störst inom outsourcing branschen med runt 200 000 anställda världen över. Här arbetar du i en härlig miljö med mycket glädje och energi. Teleperformance satsar mycket på sina anställda – goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och roliga aktiviteter både på och utanför arbetsplatsen såsom After Works samt Kick-Offs.

I denna roll kommer du att representera deras kund Telia, som är ett ledande företag inom telekom. Dina arbetsuppgifter innefattar:
• Ta emot inkommande samtal från företagets kunder
• Besvara frågor gällande fakturor, telefoni, abonnemang och mobilt bredband
• Merförsäljning för att aktivt lösa kundens behov med hjälp av behovsanalyser

Du kommer att arbeta i Teleperformance fräscha lokaler vid Solna Port, Stockholm tillsammans med massvis av härliga kollegor! Arbetet inleds med en betald utbildning inom försäljning, kundhantering och företagets produkter och tjänster. Därav finns inga krav på tidigare förkunskaper! Bra va? Det enda du behöver är ett driv och en vilja att leverera strålande service till varje kund. Allt annat lär du dig på plats. Du får coachning och vägledning under resans gång mot att bli en fullfjädrad kundtjänstmedarbetare.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du:
• Gillar att arbeta med problemlösning
• Alltid strävar mot hög kundnöjdhet
• Är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden
• Är ansvarstagande och gillar att jobba mot uppsatta mål

Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå.

Provanställning i 6 månader tillämpas som senare övergår till en tillsvidareanställning, då även med möjlighet till direktanställning hos kund. Vi hanterar ansökningar löpande, så sök redan idag!

Sökord: Kundtjänst, support, teknisk support, kundservice, kundtjänstmedarbetare, service, customer service, ordermottagning, kundsupport, supportmedarbetare, kundtjänstarbetare, kundservicemedarbetare, kundservicearbetare, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, serviceminded


Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Nästa steg i rekryteringsprocessen
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kontrollera din skräppost om du inte hittar inbjudan.
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.